• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Creditstar aktiva igen

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 923
Mottagna reaktioner
631
Poäng
667
Känns som vanligt som rysk roulette vilka som beviljas dessa oseriösa lån.
Har inte sökt dom i nutid.
Men jag sökte 5000, har inga betalningsanmärkningar (aldrig haft) och hade ju givetvis inte då heller, inkomst 332000, relativt få förfrågningar på bisnode, hade nog en 6:a osv, vart nekad.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nelyh

V.I.P
Poäng: 167
Blev medlem
6 September 2020
Meddelanden
334
Mottagna reaktioner
42
Poäng
167
Känns som vanligt som rysk roulette vilka som beviljas dessa oseriösa lån.
Har inte sökt dom i nutid.
Men jag sökte 5000, har inga betalningsanmärkningar (aldrig haft) och hade ju givetvis inte då heller, inkomst 332000, relativt få förfrågningar på bisnode, hade nog en 6:a osv, vart nekad.
Instämmer. Verkar som vanligt att långivare i denna kategorin slår med tärning gällande vilka som ska bli beviljade.
Vad finns det för mönster hos creditstar? Verkar ganska olika. Har någon tex blivit beviljad med anmärkning?
 

tardus

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
29 Januari 2022
Meddelanden
403
Mottagna reaktioner
167
Poäng
347
Jag har dessa, men är rätt farliga då man kan välja att förlänga lånet varje månad för en bråkdel av månadskostnaden.
Tror jag har 26000 kvar och kan förlänga det för 400 något istället för att pröjsa 1500.

Enda förmedlaren jag haft där man kan välja att förlänga varje månad(betala räntan).
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp